Hallo heren,
Ik had net problemen met starten.
Gisteren moest ik hem met een jumpstarter starten, Heb toen 130 km gereden.
Vanochtend en vanmiddag weer gestart zonder problemen en beide keren 15 a 20 km gereden.
Net wouw ik hem weer starten maar de accu was zo goed als leeg. Heb hem aan moeten drukken en weer 15 a 20 km gereden. Bij aankomst heb ik hem uit gezet en opnieuw geprobeerd te starten maar nog steeds de accu zo goed als leeg.
Ik denk zelf dat mijn dynamo problemen heeft / kapot is. Maar heeft iemand een tip hoe je het kan zien of testen dat hij niet goed meer is?
Het is (lijkt mij) ook niet de accu aangezien die 4 weken terug vervangen is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Gegroet,
Testen Dynamo
Moderator: n-spoorder
-
- Gouden lid
- Berichten: 1937
- Lid geworden op: 16 sep 2011, 13:36
- Locatie: Almere (Formerly known as Atlantis)
- Contacteer:
Re: Testen Dynamo
Ff doormeten toch, moet iets van 14,4 volt leveren meen ik.
Probleem zal wel in de spannigsregelaar zitten, kun je zo vervangen kos weinig
Probleem zal wel in de spannigsregelaar zitten, kun je zo vervangen kos weinig
I Started Out With Nothin’ And Still Got Most Of It Left'
Interesse in mijn Capri?
http://www.hermanns.nl/blog
Interesse in mijn Capri?
http://www.hermanns.nl/blog
- n-spoorder
- site admin
- Berichten: 3211
- Lid geworden op: 16 sep 2011, 21:04
- Locatie: Tiel
- Contacteer:
Re: Testen Dynamo
Haal met draaiende motor je accu los. Blijft de motor draaien dan is je dynamo. Slaat je motor af dan is je dynamo naar de eeuwige jachtvelden.

Groetjes N-spoorder
Capri F1 2.8i supersport
Capri II 1600 GTS
http://www.fordcapri.eu
http://www.capriforumnederland.nl
http://www.caheco.nl/
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast