Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

isolatie bodem

Stel hier je vragen betreffende het interieur van je Capri

Moderator: n-spoorder

Plaats reactie
bartmk2
Bronzen lid
Bronzen lid

isolatie bodem

Bericht door bartmk2 » 26 jun 2012, 11:21

Ik rij sinds de restauratie zonder bodem isolatie rond. Aangezien die isolatiematten met dat harde plastic helemaal waren vergaan heb ik deze niet teruggeplaatst. Toch zou ik wel weer wat van isolatie tussen de bodem en het tapijt hebben, maar wat is hier voor geschikt? Iemand een beetje slimme betaalbare oplossing?

Ik heb al wel een aantal van die antie-dreun matjes geplaatst trouwens. Verdere tips zijn welkom ;)

macfocus
Gouden lid
Gouden lid
Contacteer:

Re: isolatie bodem

Bericht door macfocus » 26 jun 2012, 13:13

bartmk2 schreef:Ik rij sinds de restauratie zonder bodem isolatie rond. Aangezien die isolatiematten met dat harde plastic helemaal waren vergaan heb ik deze niet teruggeplaatst. Toch zou ik wel weer wat van isolatie tussen de bodem en het tapijt hebben, maar wat is hier voor geschikt? Iemand een beetje slimme betaalbare oplossing?

Ik heb al wel een aantal van die antie-dreun matjes geplaatst trouwens. Verdere tips zijn welkom ;)
Ik zou eens kijken naar dat materiaal wat ze er wel vaker tussenstoppen.
Grof vilt achtig, beetje donker grijs/bruin van kleur met af en toe een gekleurd draadje ertussen.
Is flexibel, dus makkelijk in vorm te leggen.
Is dacht ik iets van 1 cm dik of zo.

Kan zo snel even niet vinden waar je dat kunt kopen.

Google is your friend
I Started Out With Nothin’ And Still Got Most Of It Left'

Interesse in mijn Capri?
http://www.hermanns.nl/blog

toxicnick
Gouden lid
Gouden lid

Bericht door toxicnick » 26 jun 2012, 13:23

kan je nie op de sloop uit een auto trekken fzo?
dan heb je het echt goedkoop :)

bartmk2
Bronzen lid
Bronzen lid

Bericht door bartmk2 » 26 jun 2012, 14:14

Bedankt voor het meedenken alvast. Ik had al op de sloop gekeken, maar daar zitten weer allemaal onhandige formaten op, kwam ik ook niet helemaal mee uit. Ik vond zelf deze nog http://shop.merford.nl/particulier_nede ... at-vm.html

Valt mee qua prijs, en met een formaat van 100 mm x 1400 mm kan ik dan de ruimte voor inclusief tunnel in een keer mee doen lijkt me? Iemand misschien ervaring hiermee?

bulldog
Platinum lid
Platinum lid

Bericht door bulldog » 26 jun 2012, 15:12

bartmk2 schreef:Bedankt voor het meedenken alvast. Ik had al op de sloop gekeken, maar daar zitten weer allemaal onhandige formaten op, kwam ik ook niet helemaal mee uit. Ik vond zelf deze nog http://shop.merford.nl/particulier_nede ... at-vm.html

Valt mee qua prijs, en met een formaat van 100 mm x 1400 mm kan ik dan de ruimte voor inclusief tunnel in een keer mee doen lijkt me? Iemand misschien ervaring hiermee?
dit spul is perfect isolerend maar echt zwaar en moeilijk te leggen op niet vlakke ondergronden.
Groetjes Bulldog

Afbeelding
Thinking of knowing everything is the biggest fuckup of all mistakes

Plaats reactie