nieuwe velgen
Moderator: n-spoorder
nieuwe velgen
Gisteren een mooie set gebruikte JPS velgen (met chromen naafdoppen) besteld, ik kan ze 3 november (onderdelendag) ophalen. De velgen zijn gezandstraald en opnieuw in de lak gezet, zitten enkel een paar kleine lichte beschadigingen op.
Ze lijken erg veel op de RS velgen. Erg mooi en voor de prijs waar ik anders mijn stalen velgen voor had kunnen laten opknappen. Weliswaar niet origneel voor mijn uitvoering, maar de stalen velgen doe ik ook niet weg.
Kan iemand aangegeven welke wielbouten ik voor deze velgen nodig heb en waar deze te koop zijn.
Ze lijken erg veel op de RS velgen. Erg mooi en voor de prijs waar ik anders mijn stalen velgen voor had kunnen laten opknappen. Weliswaar niet origneel voor mijn uitvoering, maar de stalen velgen doe ik ook niet weg.
Kan iemand aangegeven welke wielbouten ik voor deze velgen nodig heb en waar deze te koop zijn.
- Bijlagen
-
- 2[1].JPG (38.82 KiB) 4105 keer bekeken
Re: nieuwe velgen
Mooie velgen voor je capri. Ze worden vastgezet met moeren met een losse conische ring.
Even bij onderdelen kijken fordworld. Je hebt moeren met een platte ring nodig waarschijnlijk. Worden al een paar keer aangeboden word wel even zoeken is al een weekkie geleden.
grt Hugo
grt Hugo
Ford 17M Turnier "68--19-66-HE
Ford Capri 1300 l '71-- 60-01-RM
Ford Capri RS2600 '72-- 26-78-TG
Ford Capri RS2600 '73-- 14-YB-03
Ford Capri 2,8 Super I '85 FH-XV-57
Ford Capri 1300 l '71-- 60-01-RM
Ford Capri RS2600 '72-- 26-78-TG
Ford Capri RS2600 '73-- 14-YB-03
Ford Capri 2,8 Super I '85 FH-XV-57
Dat zou ook heel goed kunnen, is een beetje moeilijk te zien op de foto. Als je een platte kant hebt in je velg dan moet je inderdaad moeren hebben met een platte ring. Zijn ze conisch dan moet je moeren hebben met een losse conische ring.HugoRS schreef:Even bij onderdelen kijken fordworld. Je hebt moeren met een platte ring nodig waarschijnlijk. Worden al een paar keer aangeboden word wel even zoeken is al een weekkie geleden.
grt Hugo
-
- Bronzen lid
JPS hebben platte ringen idd.
Johan, heb nog een set 6J liggen met moeren als je zin hebt. wil die JPS velgjes wel :-)
(ik betaal bij)
Johan, heb nog een set 6J liggen met moeren als je zin hebt. wil die JPS velgjes wel :-)
(ik betaal bij)
-
- Bronzen lid
En ik heb de wielmoeren erbij voor je
-
- Bronzen lid
5 velgen trouwens..:-)
@Hans je hebt een PB. Niet dat ik de velgen van de hand wil doen, maar er is nog een tweede set.