Is gespoten en ziet er als nieuw uit en wil hem natuurlijk niet beschadigen, wat zou ik het beste kunnen doen.
Het gaat om het rechte stuk wat tegen de radiator aan komt.
Denk zelf,
Ombuigen naar boven of het randje er af flexen.

groetjes caprijan.
Moderator: n-spoorder
bulldog schreef:Bij omhoog buigen, ombuigen in het algemeen, heb je veel kans dat de lak gaat breken. Bij flexen wordt ie er helemaal niet mooier op omdat de lak langs de snede zal gaan verbranden.
Ik kom toch binnenkort bij je langs voor de werkzaamheden en dan zal ik even voor je kijken.
n-spoorder schreef:Hij moet passen. Misschien staat je radiator iets te ver naar voren. Bij mij klemt hij ook een beetje maar past dan toch net. Draai je radiator iets los. Monteer de plaat en zet dan je radiator weer vast. Maak anders eens wat foto's, dan kunnen we het probleem zien.
Dan gaat deze inderdaad gewoon niet passen en als je die gaat slijpen dan ziet dat er ook niet uit. En van die foto's dat komt wel goed. Ik zal even zien of ik van de week op een avond even een gaatje heb maar dat hoor je nog even.caprijan schreef:n-spoorder schreef:Hij moet passen. Misschien staat je radiator iets te ver naar voren. Bij mij klemt hij ook een beetje maar past dan toch net. Draai je radiator iets los. Monteer de plaat en zet dan je radiator weer vast. Maak anders eens wat foto's, dan kunnen we het probleem zien.
Heb de afmeting van de oude radiatorplaat en de nieuwe opgemeten de oude maat is 17,5 cm en die ik gisteren gekocht heb is 18,8 cm.
Ik denk dat de radiator in dit geval 1,3 cm niet zoveel naar achteren kan.
Helaas kan ik nog niet zelf foto"s plaatsen, Peter gaat mij dit binnenkort nog even leren.
groetjes caprijan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast