Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Beheerders wissel

Men dient zich te registreren om het gehele forum te kunnen gebruiken.

Moderator: n-spoorder

Plaats reactie
n-spoorder
site admin
site admin
Contacteer:

Beheerders wissel

Bericht door n-spoorder » 24 mar 2015, 20:20

Bij deze wil ik mededelen dat vanaf heden ik de nieuwe beheerder ben van het capri forum. Het forum is volledig verhuisd en draait nu niet meer op de host provider van Bulldog. Het zal voor sommigen even wennen zijn. Er zijn misschien nog dingetjes die niet goed werken maar dat komt vanzelf in orde. Binnenkort ga ik het forum ook updaten.

Bij deze wil ik Bulldog (Peter van Weerden) bedanken voor alle moeite tijd en energie die hij in dit forum heeft gestoken. Zondag morgen heel vroeg opstaan om het forum te updaten, dit deed hij om er voor te zorgen dat niemand zou merken dat het forum even uit de lucht was. Wij vinden het allemaal heel normaal dat het forum het altijd doet maar achter de schermen moet er ook wat gebeuren.

Peter, bedankt dat jij al die jaren onze man was. Je blijft op mijn verzoek moderator voorlopig en je bent altijd welkom om berichten te plaatsen met technische info enz.

Peter Bedankt ;f

Bij deze heet ik als nieuwe beheerder iedereen welkom. Laatste tijd wordt er niet zoveel gepost, (weinig projecten denk ik). Ik hoop dat dit met het nieuwe rijseizoen voor de deur weer de positieve kant op gaat.
Afbeelding

Groetjes N-spoorder

Capri F1 2.8i supersport
Capri II 1600 GTS

http://www.fordcapri.eu
http://www.capriforumnederland.nl
http://www.caheco.nl/

Capri76Ron
Zilveren lid
Zilveren lid

Re: Beheerders wissel

Bericht door Capri76Ron » 24 mar 2015, 20:34

Ik hoop ook dat het weer wat drukker gaat worden op het forum. De laatste tijd zijn er maar een handjevol mensen actief geweest. Winterdipje denk ik dan maar. Tot slot: Peter bedankt, Carl succes!
Afbeelding

bulldog
Platinum lid
Platinum lid

Bericht door bulldog » 24 mar 2015, 21:47

@ n-spoorder, bedankt voor de mooie woorden.

Zoals al eerder gezegd heb ik het met heel veel plezier gedaan sinds 2009.
En veel uren heb ik besteed om het forum zo te krijgen zoals het nu is en draait, dit ook altijd met veel plezier gedaan.

Nu kan ik helaas door sterk aantrekkende drukte het ( helaas ) niet meer combineren en heb ik het forum overgedragen aan jou.
Ik hoop dat het forum op deze manier doorgaat en dat iedereen nog met veel plezier hier heel lang mag komen.

Iedereen hartelijk bedankt :a
Groetjes Bulldog

Afbeelding
Thinking of knowing everything is the biggest fuckup of all mistakes

caprijan
Gouden lid
Gouden lid
Contacteer:

Bericht door caprijan » 28 mar 2015, 20:53

Ook namens mij Peter ;f bedankt en Carl ;f succes en ook zeker veel plezier (maar daar twijfel ik niet aan) wens ik je als eigenaar van dit mooie capri forum.
:a

Plaats reactie